background image

כמה טיפולים- לרוב שלושה מפגשים
כאבים- אין כאבים
תוצאות- לצמיתות

מניעת בריחת שתן בלייזר במחירים משתלמים במיוחד רק לחודש זה, נסי אותנו עכשיו!

בריחת שתן

חשוב לדעת

משך הטיפול - כ- 20 דקות
כמה טיפולים- לרוב שלושה מפגשים
כאבים- אין כאבים
תוצאות- לצמיתות

מניעת בריחת שתן בלייזר במחירים משתלמים במיוחד רק לחודש זה, נסי אותנו עכשיו!

35% מהנשים מעל גיל ארבעים סובלות מבריחת שתן הגורמת לירידה דרמטית באיכות החיים. בריחת שתן היא תופעה מוכרת לנשים רבות והופכת את חייהן לסיוט מתמשך. דליפת שתן בקיום יחסי מין, או בביצוע פעולות יומיומיות פשוטות גורמת לאי נוחות, התפתחות דלקות והיא אף משפיעה רגשית על הנשים עד כדי ירידה בתפקוד היומי.

שלפוחית השתן היא למעשה שריר שתפקידו לאגור את השתן, ללא מאמץ וללא דליפה ולאפשר הטלתו באופן יזום. שחרור השתן נעשה באמצעות הרפיה יזומה של רצפת האגן והשופכה יחד עם התכווצויות של שריר השלפוחית.

שתי הפעולות הללו ביחד, אמורות להוביל לריקון השלפוחית, אולם בקרב אוכלוסייה מבוגרת חלה פגיעה במערכת השרירים הזו. אצל נשים בעקבות לידות, חלה מההתרופפות ברצפת האגן והפגיעה רבה יותר ועל כן התופעה שכיחה יותר בקרב נשים מעל גיל 40.

שליש מהנשים מעל גיל 40 סובלות מבריחת שתן לפחות אחת לשבוע, עשרה אחוז מהן נאלצות להתמודד עם מציאות יומיומית של בריחת שתן. מלבד לידות, גורמים נוספים לתופעה הם גנטיקה הפוגעת באיכות הרקמות האגניות והשמנת יתר.

אחת מהסיבות העיקריות לבריחת שתן היא בריחת שתן במאמץ: בעקבות התעטשות, שיעול, צחוק, הרמת משאות כבדים או כל פעילות גופנית אחרת המפעילה לחץ על הסוגרים.

תופעת בריחת השתן מוגדרת בשפה המקצועית כ- Incontinence קרי - אי שליטה על הסוגרים. הסובלים ממנה מתקשים בביצוע פעולות יומיומיות פשוטות, נשים סובלות מדלקות חוזרות ונשנות ומפגיעה בחיי המין בעקבות בריחת שתן.

עצרי רגע

קיימים פתרונות רבים לטיפול בבריחת שתן כגון חיזוק רצפת האגן באמצעות תרגילי ספורט, מתן תרופות לחיזוק הסוגרים, התערבות כירורגית רפואית והזרקת חומרי מילוי לכיס השתן. אצלו בקליניק ארט (ClinicArt) אנחנו מטפלים בבריחת שתן בשיטת הלייזר המתקדם בעולם - לייזר Co2 ע״י רופאים מקצועיים ומנוסים. שאלו אותנו לגבי מבצע החודש, יש לנו מבצע משתלם במיוחד בשבילך על בריחת שתן!

עצרי רגע

סיווג בריחת שתן והסבר אודות התופעה

דליפת שתן (שם נרדף לבריחת שתן) מופיעה בדרך כלל על רקע היחלשות שרירי ריצפת האגן התומכים בשלפוחית השתן והידלדלות רקמות הרירית המחזיקות את השלפוחית כתוצאה מהתבגרות הגוף, ריבוי לידות או לידה מכשירנית.

שלפוחית השתן נודדת לעבר ריצפת האגן ומושפעת משמעותית מהלחץ התוך בטני, פעולות כגון פרץ צחוק, התעטשות, קיום יחסי מין ואף שינוי מצב מעמידה לישיבה גורמות בריחת שתן.

מסווגים את בריחת השתן כדלקמן:

בריחת שתן במאמץ – בריחת שתן במאמץ נגרמת כתוצאה של לחץ תוך בטני בעקבות שיעול, התעטשות, פרץ צחוק ופעילות גופנית. דליפת שתן במאמץ שכיחה יותר אצל נשים צעירות ונשים בגיל המעבר.

בריחת שתן בדחף - בריחת שתן בדחף מוגדרת כצורך פתאומי במתן שתן אשר מוביל להתכווצות אזור השופכה וגורם לבריחת שתן ללא שליטה. התופעה שכיחה יותר אצל נשים מבוגרות.

בריחת שתן משולבת - ישנם מקרים בהם קיימת בריחת שתן מעורבת במאמץ ובדחף.

בריחת שתן

פתרונות לבריחת שתן

לאחר אבחון סוג הדליפה וחומרתה על ידי גניקולוג, ניתן לטפל בבריחת שתן במספר דרכים:

• חיזוק ריצפת האגן על ידי תרגילים
  • מתן תרופות לחיזוק הסוגרים של שלפוחית השתן
  • התערבות כירורגית (הכוונה לניתוח כמובן)
  • הזרקת חומרי מילוי לכיס השתן ומתן גירוי חשמלי
  • טיפול בלייזר חדשני, יעיל, מהיר, המבוצע ללא כאבים

הטיפול אצלנו מתבצע באמצעות שימוש במערכות הטכנולוגיות מהמתקדמות ביותר בתחום. בריחת שתן ברשת קליניק ארט (ClinicArt) מבצעים בלייזר Co2 חדשני שמחמם את הרקמות וגורם לייצור מוגבר של קולגן התורם להבראה והתחזקות השריר הסוגר. מדובר בטיפול פשוט ותוצאותיו מידיות. הטיפול נמשך כעשרים דקות ומבוצע על ידי גניקולוגית מומחית לאחר אבחון של סוג בריחת השתן וחומרתה. הגניקולוגית מחדירה לנרתיק ידית לייזר שמחממת את הרקמות ובאופן כזה מעודדת אותן לייצר סיבי קולגן התורמים לחיזוק השרירים.

להצלחת הטיפול נדרשים שלושה מפגשים בלבד וכבר לאחר הטיפול הראשון תחושי בהקלה. יתרונו הגדול של טיפול בריחת שתן בשיטת הלייזר הוא בהיותו מהיר וללא כאבים, וכן שהוא מייתר התערבות כירורגית או תרופתית ולכן נטול סיכונים. נשים שעברו את מניעת בריחת שתן בלייזר מדווחות על שינוי מקצה לקצה באיכות חייהן וחזרה לתפקוד מלא באופן מיידי וללא תופעות לוואי.

בשל המבוכה שהתופעה גורמת לסובלים ממנה, קיימת מידה רבה של קשר שתיקה סביבה, ועל כן רבים מהסובלים מבריחת שתן אינם מדברים על התופעה, ובכך גם לא פונים לקבלת עזרה ולא זוכים לפתרון. חשוב לשתף בבעיה ולפנות למי שכן יכולים לסייע. טיפול פשוט וקל, כמו הטיפול בלייזר, משנה חיים.

טיפול לבריחת שתן בלייזר הלכה למעשה

הטיפול בבריחת שתן ברשת קליניק ארט (ClinicArt) באמצעות לייזר מאושר על ידי משרד הבריאות וה- FDA האמריקאי המחמיר ביותר ומבוצע על ידי רופאים גניקולוגיים מומחים שהוסמכו לשם כך. מחלקים את ההליך כמו בצבא לשלושה חלקים:

אבחון נכון של המצב - בפגישה הראשונה תאבחן הגניקולוגית את סוג וחומרת בריחת השתן על ידי שיחה מקדימה ובדיקה פיזית כדי לקבל מידע על תפקודה של מערכת השתן.

טיפול - הרופאה מחדירה לנרתיק ידית לייזר שתפקידה לחמם את הרקמות ולעודד אותן על ידי פציעה מקרוסקופית לייצר מחדש סיביי קולגן התורמים להבראה וחיזוק השרירים. אורך הטיפול כ- 20 דקות ללא כאב ובסיומו תוכלי לחזור לתפקוד מלא ללא תופעת לוואי או כאבים. להצלחת הטיפול נדרשים שלושה מפגשים בלבד.

ביקורת - כחודש לאחר סיום הטיפול בלייזר והמפגש האחרון בסדרה, נערכת ביקורת שגרתית של המטופלת על ידי הרופאה בקליניקה.

אודות מחברי המאמר

המידע שמובא לפניכם במאמר ״בריחת שתן״ הועלה לאתר ע״י צוות רופאים של רשת קליניק ארט (ClinicArt), העוסקים ברפואה אסתטית מזה למעלה מעשור, המבצעים טיפולים אסתטיים שונים הכוללים מלבד טיפולים לבריחת שתן, הצרת נרתיק במאמץ גם טיפולי הסרת שיער, העלמת שקעי עיניים וטיפולים מתקדמים לחידוש והצערת העור כולל טיפולים להעלמת קמטים בפנים. מידע נוסף לגולשים - כל המידע שמובא לפניכם הוא בהתאם לתנאי השימוש של האתר. תאריך עדכון אחרון: 20/02/2020

pointer arrow

יש לך חלום? החיפוש אחריו מסתיים כאן!